سفارش تبلیغ
صبا ویژن






















عاشق نگاه ماهتم...


Ismail yk که  نام اصلی او ismail yurtseven  میباشد در

صبح  روز پنجم ماه تموز سال 1978 هنگامی که عقربه های ساعت عدد 5 را نشان میدادند (به وقت ایران صبح روز چهاردهم تیر ماه سال 1356 ساعت 6:30 صبح) در شهر

هامبورگ آلمان ودر یک خانواده 6 نفره به دنیا آمد?

هنگامی که او به دنیا آمد تمام اعضای خانواده اش به نوعی با موسیقی سرو کار داشتند ? با اینکه خواهر و برادران در آلمان  بزرگ شده اند ولی در اصل ریشه ی sivas  (سیواس شهری در ترکیه)  در خون آنها جریان دارد?

پدر و مادرشان در سال 1974 به آلمان سفر کرده اند?

اسماعیل از بچگی با ساز و فلوت و ویولون بزرگ شده است

یعنی از بچگی علاقه ی فراوانی به موسیقی داشته است

در نو جوانی نیز در مدرسه و در صحنه ها ودر میان دوستان

ترانه میخوانده است

او متولد ماه تیر و برجش yengec (ینگچ یعنی خرچنگ ) است

واز نظر ظاهری فردی جذاب است و دارای روحیه ی پر جنب و جوشی است و تمام لباس هایی که میپوشد طرز خاصی را دنبال میکند ?او میگوید برای دانس و رقصیدن آموزش خاص ندیده است?

اسماعیل یکا علاقه ی زیادی به بچه ها دارد او در یکی از برنامه ها گفته بود که اگر صاحب دختر شود نام او را canim (جانیم یعنی جانم) خواهد گذاشت و اگر صاحب پسر شود نام اورا24 (ییرمی دورت) میگذارد?

اسماعیل یکا اولین و تنها خواننده ای است که اسباب بازی اش برای بچه ها ساخته شده است و در کتاب مقطع چهارم ابتدایی در ترکیه در مورد او نوشته اند?

چندی پیش که اسماعیل برای معرفی آلبوم باس گازا به برنامه ای آمده بود 1375 دختر به برنامه زنگ زده و به او پیشنهاد ازدواج داده بودند و در این برنامه اولین بار به دلیل تماس طرفداران اسماعیل تلفن ها قفل شده بود?

 یکی از فروشندگان آلبوم اسماعیل یکا میگوید: بعضی از مشتری ها  چهار پنج  سی دی از یک آلبوم او را یکجا میگیرند


نوشته شده در دوشنبه 90/2/12ساعت 10:40 صبح توسط سمیرا ( عاشق تنها ) نظرات ( ) |

javahermarket